شارژرهای اصل و اورجینال چه برچسب هایی دارند؟
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

در این مقاله به شما خواهیم گفت که چگونه از سرعت بالای شارژ شدن تلفن همراه خود مطمئن شوید. همچنین به شما نشان می دهیم که چگونه میزان جریان مصرفی باتری خود را بیابید. باتری ها یکی از جنبه های مهم هر دستگاه هستند که امروزه بحث بر سر آن ها بسیار داغ است. با وجود پیشرفت تکنولوژی های جدید از جمله شارژ سریع یا فست شارژ و استفاده از باتری های بزرگ، هنوز هم استفاده از یک شارژر مناسب، بسیار ضروری به نظر می رسد.

 

شارژری تهیه کنید که با گوشی شما سازگاری داشته باشد.

هنگام انتخاب و خرید شارژر گوشی موبایل، خریداران باید حتما سازگاری محصول انتخابی خود با تلفن همراه خود را بررسی کنند. مطمئنا شارژری که به گوشی شما نخورد فقط هدر دادن پول و وقت است. مشخصات محصول باید به وضوح مشخص کند که کدام برندهای موبایل و کدام مدل های آن با شارژر مورد نظر سازگاری دارند.

خریداران نباید صرفا به چشمان خود اعتماد کنند. فقط به این خاطر که آداپتور شارژری که قصد خرید آن را دارید  شبیه آداپتور یا کلگی آن شارژری است که به گوشی شما می خورد دلیل نمی شود که گوشی شما را نیز به درستی شارژ کند. خوشبختانه، صنعت ارتباطات در حال کار بر روی استاندارسازی پورت شارژ میکرو USB است. با این حال هنوز بسیاری از گوشی های موبایل با شارژرهای میکرو USB کار نمی کنند. این مدل گوشی ها نیاز به شارژرهای خاص یا شارژر یونیورسال هایی دارند که مجهز به چند آداپتور است.

سعی کنید شارژر اصل تهیه کنید

برای اطمینان کامل از سازگاری شارژر، شما می توانید به دنبال شارژرهای اصل و اورجینال(OEM) که توسط کمپانی سازنده گوشی شما ساخته شده است باشید.

هنگامی که خریداران، شارژرهای موبایل سازگار با مدل گوشی خود را پیدا می کنند، سپس می توانند بر حسب این که چه مدل شارژری برای کار آن ها مناسب ترین گزینه است دایره انتخاب های شان را محدود کنند.برخی افراد ممکن است صرفا به دنبالخرید کلگی موبایل یدکی یا خرید هر نوع مدل شارژر باشند. به این ترتیب، آن ها در هر زمان و مکانی که باشند از قبل خود را در برابر شرایط گوشی خاموش شده و شارژ تمام کرده مجهز کرده اند.

علاوه بر سازگاری و نحوه استفاده، شما باید به دنبال شارژرهایی باشید که مجهز به تراشه IC یا تکنولوژی مشابه باشد تا از گوشی شما در برابر زیادی شارژ شدن و زیادی داغ شدن محافظت کند. افرادی که به دنبال خرید شارژر گوشی جدید هستند می توانند این ها را در مکان های مختلفی برای خرید پیدا کنند.

اکثر تلفن های همراه با یک شارژر AC که می توان به پریز روی دیوار متصل کرد فروخته می شوند. برخی از آن ها ممکن است دارای کابل شارژ با سری USB باشند. این مدل ها را می توانید به طور مستقیم به لپ تاپ یا کامپیوتر وصل کنید و یا به یک آداپتور شارژر(کلگی شارژر) متصل کنید و به پریز برق روی دیوار بزنید.

 

شارژر دیواری AC

شارژرهای USB و AC از ساده ترین و متداول ترین نوع شارژرهای گوشی همراه هستند و بسیاری از افراد تمایل دارند که چند عدد از آن ها را در موقعیت های مختلف در دسترس داشته باشند.

شارژر دیواری USB

هنگامی که خریداران به دنبال خرید شارژر کلگی یدکی یا تعویض شارژر با یکی از مدل های مذکور هستند، بیشتر شارژرهای ساخته شده توسط شرکت اصلی سازنده گوشی همراه خود را می توانند خریداری کنند.

خصوصیات شارژرها :

ولتاژ خروجی

جریان خروجی

شکل موج خروجی

محافظت در مقابل اضافه بار و اتصال کوتاه

میزان رگوله سازی

بازده توان و مواردی از این قبیل.

معمولا روی شارژر ها فقط دو پارامتر مقدار ولتاژ خروجی و جریان خروجی نوشته می شود و سایر پارامترهای تخصصی درج نمی گردد. در شارژرهای اصلی استاندارد بودن پارامترهای تخصصی به خوبی رعایت شده است.

در پایان امیدوارم از نکات گفته شده در مورد خرید شارژر تلفن همراه استفاده لازم را برده باشید. ضمنا اگر در مورد خرید شارژر سوالی داشتید میتونید کامنت بذارید تا بهتون کمک کنیم.





:: برچسب‌ها: قیمت کلگی , کلگی شارژر آیفون , کلگی شارژر سامسونگ ,
:: بازدید از این مطلب : 42
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : mobopersian.ir
ت : یک شنبه 7 آذر 1400
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی